המחאה נגד הרפורמים בכותל: "הם רוצים לתקוע לנו אצבע בעין"

המהדורה המרכזית No Comments on המחאה נגד הרפורמים בכותל: "הם רוצים לתקוע לנו אצבע בעין"

אריאל גרינבוים, ממרכז ליב"ה שוחח עם 'קול חי': "בשבוע שעבר המדינה ביקשה מבית המשפט הארכה של שלושה שבועות, באופן חריג מאוד כי עד היום הם היו מבקשים כל פעם חצי שנה. מה הם צריכים שלושה שבועות? הם רצו שהתקציב יעבור"

צילום: פלאש 90
21:31
30.04.24
אבי מימרן No Comments on אלמוג בוקר: "מנהיגות צריכה לקבל החלטה לכאן או לכאן"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

אריאל גרינבוים, ממרכז ליב"ה שמארגנים את המחאה בכותל כנגד הפרובוקציות הרפורמיות שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על רקע הצפי מחר להגעתו של ח"כ גלעד קריב לכותל לתפילת ראש חודש, שם הוא צפוי לעורר פרובוקציות:  "אנחנו מקווים שהוא לא יצליח להגיע בגלל ההצבעות בכנסת, אבל אי אפשר לסמוך על זה. הוא בא במטרה לתקוע אצבע בעין".

הוא הצהיר: "נקיים תפילה של רוממות רוח ונתפלל שתיפול הממשלה הרעה הזו שהולכת יד ביד עם הרפורמים ורוצה גם להעביר את מתווה הכותל".

גרינבוים סיפר למימרן במהדורה: "בשבוע שעבר המדינה ביקשה מבית המשפט הארכה של שלושה שבועות, באופן חריג מאוד כי עד היום הם היו מבקשים כל פעם חצי שנה. מה הם צריכים שלושה שבועות? הם רצו שהתקציב יעבור".

לדבריו: "הממשלה הזו רוצה להעביר את מתווה הכותל, לקחת את כל האזור הדרומי. הרפורמים ישלטו שם עם תקציבים גדולים, ותהיה מועצה שתהפוך את הזרם הזה למוכר ורשמי במדינה".



0 תגובות